پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
توسعه مناسبات علم و فناوری

در دیدار رئیس پارک علم و فناوری خراسان با سرکنسول پاکستان رقم خورد:

توسعه مناسبات علم و فناوری

- 1402/05/10

رئیس پارک علم و فناوری خراسان در دیدار با سرکنسول کشور پاکستان بر توسعه مناسبات و افزایش تعاملات علمی و فناوری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، رئیس پارک علم و فناوری خراسان به همراه معاون پشتیبانی فناوری این سازمان در دیدار با سرکنسول کشور پاکستان بر توسعه مناسبات و افزایش تعاملات علمی و فناوری تاکید کرد.

مسعود میرزائی شهرابی در دیدار با محمد شهریار گفت: حضور شش سرکنسول و بازدید از روند پیشرفت در پارک علم و فناوری خراسان مقدمه شروع تعاملات با این کشورها بوده است و در جلسه امروز تصمیم داریم تا در این خصوص اقدامات عملی را آغاز کنیم.

وی رسوخ علم را در بدنه جامعه ضروری دانست و تاکید کرد: برای اینکه علم و فناوری و توسعه آن در جامعه حس شود نیاز است مردم آن را متوجه شوند و یکی از راه‌های آن رسوخ در بدنه اجتماعی آحاد جامعه است.

میرزائی تصریح کرد: وقتی مردم علم وفناوری را لمس کنند قطعا بهتر با آن ارتباط برقرار کرده و همراه می‌شوند که همین موضوع باعث آسایش بیشتر در زندگی نیز خواهد شد.

در ادامه محمد شهریار سرکنسول کشور پاکستان گفت: حفظ منافع ملی، روابط دیپلماتیک، مراقبت از هموطنان، ترویج تجارت و سرمایه‌گذاری و پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی از برنامه‌های کنسول‌گری پاکستان در ایران است و در همین راستا برنامه‌ریزی دقیقی را در دستور کار داریم.

وی تاکید کرد: در جلسه‌ای دیگر با حضور در پارک علم و فناوری با شرکت‌هایی که مورد تاکید و نیاز کشور پاکستان هستند جلسه خواهیم داشت و امیدواریم این مجموعه‌ها بتوانند در مسیر پیشرفت کشورمان به ما کمک کنند.

همچنین در این جلسه حسینعلی اخلاقی امیری، معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری خراسان بر آمادگی پارک علم و فناوری خراسان برای انتقال علم و فناوری به کشور پاکستان تاکید کرد و گفت: در این زمینه می‌توان با دانشگاه‌های پاکستان نیز ارتباط بهتری داشت.

دانلود پیوست خبر مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.